donderdag 29 mei 2008

Noa is gegoten en uitgepakt

Vandaag een dagje gewerkt onder charles (de bronsgieter) zijn vleugels. Toch wel fijn zo een dagje onder de mensen.Meestal werk ik alleen.
Noa is helemaal goed, weinig krimpscheuren, doch een groot gat in haar achterhoofd.Vermoedelijk heeft de kern zich toch verplaatst, ondanks de vele kernankers, en de kernontluchting. dat wordt lassen, en nog niet zo gemakkelijk ook, er is heel weinig materiaal. Eens kijken of ik een bronzen plaatje vind. makko zal vandaag niet lassen denk ik, hij heeft zijn voet verzwikt. In ieder geval, de kanalen zijn verwijderd, en volledig voorbewerkt, klaar om te pattineren, Op het gat na dan.
Aan Otto ben ik vandaag niet toegekomen, die is klaar voor de gipsen steunmal. foto's volgen nog.

3 opmerkingen:

Tsjoes Bruwiere zei

Een goed begin, Tsjoes, doe zo voort.

Kat van Trollebol zei

Ja Tsjoeske, doe zo voort!

Liefs

Kat van Trollebol zei

<(0_o)>

ik kon niet slapen. maar wel inloggen
(hoera)
Ik dank dat het daarstraks niet kon omdat jij al ingelogd was. Hihi.

Heb het schuim op de bovenkant gezet, en nog kleine dingskes gedaan zoals de tijd goed zetten en de rechterzijkant wat veranderd.

en NU ga ik echtecht een schoonheidsslaapje doen!